2014/04/13

TEMA 11. DICTADO 5. (VUELTA AL CINE). LA COMA . (5. MAILA)

8 comentarios:

  1. Ez dago zuzentzeko diktaketa hau

    ResponderEliminar
  2. NIK BERDINA ESATEN DUT

    ResponderEliminar
  3. Nik ere hori pentsatzen dut.

    ResponderEliminar
  4. Ez dut ahurkitu zuzentzeko dictaketa hau

    ResponderEliminar
  5. ba ni bai :) gainera diktaketa ahu oso ondo dago eta oso saila da ahu frogan jausiko dela uste dut.

    ResponderEliminar
  6. Bai ni ere pentsatsen dut azterketan aterako dela oso saila dela eta. Iraitz ez dago dictaketahau zuzentzeko ez bilatu gehiago zergatik ezin da zuzendu.

    ResponderEliminar
  7. Diktaketa hauez dago zuzentzeko, baina uste dut azterketan aterako dela. :)

    ResponderEliminar
  8. Azterketan dictado ahu atera al da ziurazki

    ResponderEliminar

JARRI LAGUNGARRIAK IZAN DAITEZKEN IRUZKINAK ETA ONERAKO ETA GAUZAK HOBETZEKO BALIO DEZAKETENAK.

Archivo del blog